tisdag, november 03, 2009

oj oj oj

nu är jag helt slut i huvudet, ljudnivår tar verkligen priset idag, när katten är borta dansar råttorna på bordet som det så vackert heter. Snart är det jul, måste säga att det är nästa så att jag längtar till julen, inte för min skulle utan för Cornelias, jag vill att hennes jular ska blir lika bra som dem jag hade som barn och hönskar är ju att det blir snö oxå då men det känns lite som om det är omöjligt. Önska kan man ju göra. Jag ska göra en kalender till henne, hampsu hjäälpte mig med en träskiva som jag ska måla och sen har jag köpt klädnypor som jag ska limma dig och ja nu återstår bara paketen det ska inte vara så mycket och stort med lite och nått mysigt, men jag har inte kommit på, har hårband och klämmor ska se om jag hittar nått halsbandoch armband och kanske några roliga stora pärlor eller så... Jaha dår var det snart dags att gå hem....

Helgen var bra tycker jag. Vi hade ju lite kompisar hemma i helgen och jag bjöd på en smaklös älgfärssoppa (tyckte jag) men det tog nästan slut så antingen tyckte gästerna att den var god eller så åt dem för att vara artiga :) Ja hur som helst så var det verkligen trevligt. ¤ ganska så stora magar var med och så jag och Fia :) Vi har ju en var redan :) hihihihi. En av paren ska få en bebis nu på fredag. Hoppas att allt går bra. Det är ett planerat kejsarsnitt....Tror att Herr H är lite nervös...

Ha det så bra kompisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar