lördag, november 07, 2009

lördag 7 november

betyder att Hampus jobbar, japp dem skulle ha nån virkesinventering och nu var han hemma och vännd bara, det var klädbyte :) Han skulle gå en stund med jaktlaget oxå men han lämande hårbollen hemma hos mig, nåja han ligger ju så sover så han är inte någon börda :) Cornelia är superdunder förkyld och igår hade hon även lite lite feber eller ja enl sjukvården hade hon inte det men enligt hennes mamma så hade hon liet feber och med det menar jag 37,7. Idag är det aningens bättre men hon är såååå snorig och nyser hela tiden, stackars min lilla sessa. Tänkte föreslå för Hampus sen att vi kanske ska ta en liten tur till Kosta, de ska tyända alla 2 miljoner lampor där ikväll kl 17,00, det är inte säkert att han är jättesugen men vi får se. Jag bakar ciabatta idag, har aldrig gjort det innan men hur svårt kan det vara.
Jaaa i morgon är det fars dag, pappa och qua kommer, jag ska bjuda på middag tänkte jag, nått älgvuret blir det, ska se om jag har nån stek kvar sen ska vi fika hos Rolf sen. Johan och Jenny fick en pojk i går morse - GRATTIS - han vägde 3518 och var 50 lång.. kanske att det blir en liten Albin ååå det är ju så fint det namnet.....Nästa på tur är väl Idag och Magnus tror jag och sen är det Mia och Anders och sen Linda och Fredrik.

Nu har Cornelia vaknat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar