onsdag, november 25, 2009

lyssnar på kollegorna..

..det är så, jag bloggar lite på arbetstid, men det finns just nu inte så mycket annat att göra, jag har kollat mailen och allt annat som ska kollas så nu tog jag mig fritheten att blogag lite. Cornelia var på 18 månaders kontroll igår eller ja för hennes del blev den 19 månaderskontroll men aa, hon fick väga sig och mäta sig och hon väger nu 10,4 kg och är 80 cm lång (alltså inte jättestor) Men dock så välmående och sen när hon och pappa varit där så fick de bege sig till vårdcentralen för svin vaccin, Hampus fick dock inte vaccinera sig för han hade fyllt 30 och det var det dummaste jag har hört på länge, de var där ganska så sent oså det hade väl inte gjort nått om han hade fått ett stick oxå när han ändå var där, men ja den svenska sjukvården upphör aldrig att förvåna mig. Idag ska jag ska till min kära svägerska som ska ha ljusparty, det har jag aldrig varit på så det ska bli trevligt. Hon var förresten på bild i tidingen igår i T allehand - mycket bra.
Nähä nu är det väl dags att jobba lite till.
Sköt om dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar