fredag, oktober 28, 2011

ännu en busschaufför att tacka!

Kom springade som en tornado från min buss till bussen som går mot jobbet. Min buss var inne 07.49 och den andra bussen går 07.50, precis när jag kommer fram så kör han MEN får syn på mig och slår på varningsblinket och stannar mitt i korsningen så jag kan hoppa på. Han gjorde min dag kan jag säga, är evigt tacksam.

Ikväll blir det lite mys med la familia :) men det blir nog en tidigt kväll för det är ÄLGJAKT i morgon. Det vet jag en som ser frameot iallafall. Just de Grimm ! På kvällen kommer nog Louise och Martin (har inte fått det bekräftat än) Då blir det iallafall Ugnsrostade rotfrukter och älgfärsbiffar och en sallad och till efterrätt blir det vit och mörk chokladmousse med nån färsk frukt :).

Önskar en trevlig helg om vi inte syns i helgen.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar