torsdag, oktober 13, 2011

Julkänsla i mitten på oktober

japp det är helt sant. När jag satt på bussen till jobbet idag så fick jag den där härligt julkänslan som kan infinna sig ibland. Jag vet precis hur det ska se ut hemma, tyvärr kommer det inte att göra så men jag vet i mitt huvud hur jag vill ha det men jag ska iallafall försöka komma så långt som möjligt med min dröm. En vit och röd gran och så min STORA korg att ha julklappar i. Vita virkade gardiner med röda blommor i fönstret eller vita kanske och mycket mycket mycket levande jul. Ska se om jag kan hitta en bild nånstans om hur jag vill att det ska se ut *ett ögonblick* Nä tyvärr jag få återkomma med bild när jag är klar hemma.


På tal om hemma så är det nu dags för mig att logga ut och åka hem till min söta familj!

1 kommentar: