måndag, oktober 24, 2011

Två bra grejjer och en mindre bra grej.

Nr 1. Bra grej
Angående mitt fina lilla inlägg om Telia tidigare så har nu min man fått tag på supporten i Sundsvall som verkligen har hand om Fast Mobil. En supertrevlig person som han pratade med där som hjälpte honom. A på supporten skickade hem en ny box till oss med en annan programvara i och sen skickade han med ett kuvert där vi då skulle skicka tillbaka den boxen/dosan som vi hade tidigare.


Nr 2. Dålig grej
Tyvärr höll det bara några dagar sedan låste det sig igen. Nu vet vi inte vad vi ska hitta på förnått. Undra omTtelia har någon bra lösning på det.  Det återstår att se.

Nr 3. Bra grej
Var inne på H&Ms hemsida för några dagar sedan och hittade en klänning och ett par strumpbyxor till Lilla C som jag ville att hon skulle ha till jul. Kunde då inte lokalisera dessa strumpbyxor någonstans så jag skickade ett meddelande till H&Ms kundservice och dagen efter så ringde det på hemtelefonen och då var det just deras kundservice som ringde och sa att de hade hittat strumpbyxorna och så frågade hon om hon skulle beställa dem och klänningen åt mig. Bra service!

Nä annars har det varit lugnt i helgen måste jag säga. Idag ska jag ner på stan och fixa och dona lite, Mannen ska ha en ny antenn till sig jaktradio så det måste jag ju fixa åt honom.

Nu ska jag ta nya tag på jobbet. Återkommer om det händer något kuligt.

Ha en skööön måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar