måndag, oktober 03, 2011

Höstmånad

Nu är det snart fullt med härliga färger i rött, gult och orange. Jag ÄLSKAR verkligen hösten. det är så härligt när man tänder en brasa, häller upp kaffet och tänder lite ljus i huset och ute. I helgen har vi bakat bröd jag och Skrållan, eller inte hon så mycketf ör hon ville vila när jag skulle baka men vi har varit ute i det härliga vädret och och har varit på kalas hos morfar/pappa som fyller år idag, men vi firade honom igår. Smörgåstårta och en massa kakor och bakverk och kaffe till det.

I morgon är det dags för ett föräldramöte och sedan rullar det på hela veckan kan man säga. Men idag är det en lugn dag iallafall ska hem och laga lite mat och njuta av min underbara familj som jag älskar överallt i livet.

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar