onsdag, november 16, 2011

Årets Julgran

nä nä...
den är inte uttittad än men iår ska den i helgen innan julafton. Den ska även få stå i en korg i år
(om jag hittar någon) 
Ska ta o köra hem till pappa och kolla i hans förråd eller om farmor har på lager.

Har ju missat att berätta vad jajg fick av min svägerska och hennes familj nu när jag tagit mitt körkort...
duschkräm med doft av lime och bergamot och en tvål i samma doft samt en doftpåse med lavendel.
UNDERBART

Hittade en ny webbutik idag http://www.hemlangtan.com/ ohhh my god, vill ha en av varje, kan man få det. Jisses så mycket fint. Där kommer jag att handla framöver jag kan säga. På tal om att handla så har min vinterjacka kommit så det är snart dags att hämta den, jag beställde den på ellos.se för ett par veckor sedan. Hoppas nu att det passar annars så blir det kallt i vinter.

Till helgen kommer lillasyster, vi ska julpyssla lite, göra kransar och sånt, hon ska ha till salongen bland annat. Ska passa på att göra min blåbärsriskrans då oxå. Ska ner till Panduro och se om de har lite myspys till kransarna.

Nu ska jag bara jobba i 30 min till sen ska jag hem till mina älsklingar, ikväll blir det köttfärsås och spagetti.

Ha en trevlig kväll

1 kommentar:

  1. Lotta håller med dej om www.hemlängtan.com, så MYSIGT !!!!!

    SvaraRadera