torsdag, november 24, 2011

En helt vanlig torsdag

1 MÅNAD KVAR TILL JUL IDAG

Då så..Då var det torsdag igen, känns som om när vi har passerat tisdag så säger det
bara ssccchhhvuuung sen är det helg.
I dag händer det inte så mycket, hem och mysa lite och sen hämta lite paket som jag har fått eller närmare bestämt tre stycken, ett Traderafynd (3 brickor i silver) en beställning från H&M och en beställning från Ellos plus att jag ska lämna tillbaka min vinterjacka jag köpte där eller jag ska göra ett byte då jackan var trasig. Kundservice på Ellos har bokat en ny jacka till mig.

I morgon är det mamma dotter eftermiddag. Jag ska träffa min lilla mamma och handla lite julklappar ihop med henne, eller ja jag ska hjälpa henne att hitta juklappar åt sina små flickor. Sen är det hem för lite fredagsmys, Sessan ville ha räkor så jag får väl köpa det och lite gott bröd att rosta och lite chips, hennes favvisar är Pringles orginal så så får det bli.

På lördag är det dags för mer julpyssel, jag har letat fram lite recept på julsnapsar, måste kontrollera med mannen vilket recept vi ska ta och sedan inhandla det som behövs. Kanske nått med vanilj och clementin.

Återkommer i eftermiddag kanske

Pyss och Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar