onsdag, november 30, 2011

Sista dagen i november

Det är helt otroligt, idag är det sista d agen i november och det betyder ju då att det är
FÖRSTA DECEMBER
i morgon och då undrar jag : vart tog november vägen?
November för mig har alltid varit den månad som har varit lång, mörk och tråkig.

På lördags bär det av till byahuset och barnkalas för 3 styckna små 2 åringar som fyller år. Ska blir mysigt att träffa dem, Lille E har jag nog aldrig sett med Tovisen och H har jag ju träffat flera gånger. Tovisen och min sessa är på samma förskola och avdelning så de träffas ju nästan varje dag.

Ska hem idag o se om jag kan ha bilen fredag och måndag till jobbet, det skulle underlätta väldigt, vi ska ha julfest här på fredag och på måndag ska vi ha julmys med avdelningen.


Puss o Kjam o Gattis
(som Dag-Otto säger)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar