onsdag, november 02, 2011

känns som mitt i natten

när jag tittar ut genom fönster här på jobbet. Har inte så mycket att göra så det får bli ett inlägg till. jag har kollat alla sidor jag kan kolla i stort sett tror jag. Måste komma ihåg min lilla påse i kylen oxå. Ikväll mina vänner blir det ingen matlagning eller tvätt eller strykning eller städning, nä ikväll är det körkorts plugg som gäller och det är till 110% Jag ska inte göra nått annat...(tror jag)

Skulle behöva stretcha för just nu ligger det en nerv i kläm under höger skuldra så jag har stickningar på hela höger sida. Önskar att min fina vän Thefarside var här nu och kunde bota det onda. Hon sitter just nu på sitt kontor i Götet och skriver mejl till mig. Japp vi har mejlväxlat sedan hon flyttade för typ så där en 5-6 år sedan. Det har hänt mycket sedan dess, men det är inget som vi behöver gå in på nu, det skulle ta alldeles för lång tid.

Nu ska jag logga  ur och strata om datorn och sedan bege mig hemmåt i mörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar