onsdag, november 02, 2011

Inspiration...

kan man få från mycket, jag får det från 4 bloggar som jag följer. Bland annat från en blogg som heter Vita Verandan. Hon är så fantastiskt på att få till det i sitt vackra hem. Så vill jag oxå bo.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu. dett rullar på som vanligt. Det är jobb och tvät och matlagning som gäller. Jo det är klart, mycket gos med Sessan och med hunden Grimm oxå så klart.

På lördags far vi mot stora äventyr, vi ska till Ullared, jag och mannen och sedan min lilla lilla syster och hennes man (sambo) Vi ska köpa julklappar till alla söta barn. Jag har bara ett problem och det är julklappen till stora kusinen P, han är 6 år och helt plötsligt jättesvår att köpa till. Kanske nått lego eller nån bok, jag får grunna till det lite till, jag kan ju kolla på plats oxå man vet ju aldrig så nog vad som finns där. Hoppas och önskar att det inte är så mycket folk där som när vi var där förra året och skulle handla. Lovar att uppdatera med bilder när vi är där. Hampus ser nog mest fram emot syrrans mackor....de var iallafall väldans goda förra året.

Ha en sköön dag nu alla fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar