fredag, november 25, 2011

Julkänslan vart tog den vägen

Vet inte riktigt vart den tog vägen, det känns mer som höst ute nu och det är första advent på söndag.
Ska sätta upp ljusstakarna ikväll tänkte jag och så kanske några på söndag oxå. Hittade en julstjärna på Åhlens igår i rosa, den skulle passa på på Sessans rum men jag vet inte än.
Ska kolla på Samarkand idag om jag hittar nått där. Skulle behöva putsa lite fönster idag men det är ju mörk när man kommer hem.
Kanske jag hinner putsa två på lördag morgon om jag stiger upp lite tidigare.
Sovrummet och hallen upp skulle VERKLIGEN behöva rengöras. Nåja vi får se vad som hinns med. Skulle även vilja ha två nya stjärnor i matrummet, lite större i vit papp som man kan hänga, ska se vad jag hittar idag.

Räkor och fredagsmys är beställt ikväll av sessan så det måste jag oxå försöka att fixa, när jag nu ska hinna det annars finns ju affären inte så längt borta.

Önskar en trevlig fredag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar