onsdag, november 09, 2011

Linas Matkasse

..eller ja min matkasse blir ju Linas Matkasse :) hahaha, nä den var tråkig. Dags att börja planera middagarna igen, det gickju så bra ett tag där ju, men nu har jag halkat efter, det har varit så mycket annat och kväll kan jag inte handla för ikväll är hela huset fullt med mötande männsikor i från byarna där hemma. Det är nått stort på gång, nämligen..........FIBER....japp, grävningen är påbörjad och snart avklarad, det är ju kanske den lilla biten, den stor biten är ju själva inkopplingen och att vi får koppla in oss. Eftersom vi bor i ränslandet mellan två kommuner så är det inget någon av kommunerna som egentligen (känns det som) vill hjälpa oss. Hoppas nu på att vår lilla förening kan påverka och att vi får det inkopplat så snabbt.

Igår när jag kom hem var mina svärföräldrar på plats med tårta och kakor och en jättefin blomma i ett betongfat (bild kommer). De var kvar ända till halv tio tiden och vi satt där och pratade minnen om allt. Mycket trevligt, tack snälla!

Idag kör vi en liten handling på lunchen och sedan jobb till 17. Cyklar idag, så det blir en lätt kasse med lite frallor och dyl.

Ha ny en super dag så hörs vi!

Kram från Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar