måndag, november 21, 2011

Tomtegröt

det är inte så ofta som jag sitter vid dator och bloggar, utan använder ju ofta min telefon när jag bloggar, vilket är supersmidigt, fast det tar ju lite längre tid när man ska skriva klart.

Grattis till fina underbara S & P som fick en liten son i helgen,
Han är så underbart söt och så lik sin storasyster
Grattis grattis i massor till er.

Idag ska jag hem och koka gröt, ser fram emot detta verklgen, har dock inte någon
saftsoppa hemma men det får gå med mjölk. Hoppas att lillskruttan äta detta nu.  Annars händer det inte så mycket, ska hem och upp på sädmagasinet och leta efter korg, H trodde att svärfar hade hemma på sin backe, får ta Grimm med mig och gå bort där o kolla. På tall och svärfars backe så stod det en dovhjort där i går när jag gick ut och skulle blossa. Det är  första gången som det är en Dovhjort i vår lilla by. Många andra vilda djur finns det. Som jaktfamilj så tycker vi såklart att detta är väldans trevligt.

Önskar en trevlig kväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar