måndag, juni 03, 2013

Kundservice eller???

Ja ibland kan man undra, jag håller ju på att reda i min pappas dödsbo *suck* ibland går det smidigt och lätt men ibland vill jag bara skita i det totalt. Satt i telefonkö i 1 Tim idag för att få svar på en ganska enkel fråga och samtidigt som jag satt är och väntade fick jag ska svår ett annat företag via chatt, guuu så smidigt, så där fixade vi två flugor i en smäll. Ja, tack EON för snabb och smidig kundservice och nej till Alcontrol, det tog för lång tid för jag hade plats nr 4. Ringde sen banken, allts Swedbank did it again, jag blir ALLTID besviken när jag har med dem att göra. Hon kopplade mig och efter 4 signaler får jag en rt som säger att de inte kan hjälpa mig för tillfället, välkommen tillbaka *FUCK YOU* 
Det ska bli så skönt när detta är över, ja förlåt pappa men det du har ställt till med gör mig så jävligt förbannad!! Det är inget annat än jobb med skiten. Nu är fotograferingen gjord, energideklarationen är i fylld och ska läggas på lådan i dag och sen är det besiktning på onsdag, håller tummarna att det ska gå bra, fast med min andliga otur så är det säkert hur mycket som helst, visst fan, lagfarten oxå, beställ lagfartsansökan på en gång.

Ade planer på att vara ute idag men det sket sig, vill inte påbörja nått nu när jag snart ska köra och hämta C, hinner vara ute sen kanske. 

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar