måndag, juni 10, 2013

Mil mil jättemånga mil

Ska vi se, idag blir det många mil i bilen för mig och lilla dockan. Först till förskolan med storasyster, sen Lessebo och mäta och väga och sen Växjö för synundersökning och en koll på nya glasögon till mig för att sen köra till S-landa och ta två vattenprov, hämta C och köra ner till Tingsryd och lämna proverna och sen hem. Underbart - NOT!!!

Imorgon blir det S-landa igen och tippen körning ett par gånger och sen på onsdag ska vi köra grejer till Hovmantorp, blir säkert en runda till tippen på torsdag oxå för att sen på kvällen gå på skolavslutning och fredag är sista dagen på förskolan och hemma själv på kvällen få maken är på bandyfest i Skruv. Lördagen har vi Rix och kanske en runda till tippen för egen del och sen städa för på måndag kommer jobbarkompisarna på mat på kvällen. Ja jag är sysselsatt!

Nu kaffe

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Lilla vän, jag vet att det måste göras och det inte finns tid för vila.... Jag hjälper dig gärna om jag kan det vet du.... Kram

    SvaraRadera