fredag, juni 14, 2013

Utan bilder

Det var längesen jag la in nån bild såg jag nu. Ska roligt säga att jag har inte tagit några bilder på länge, jag har inte varit hemma så mycket. Idag har jag varit i S-anda igen. Kört fram och tillbaka till Linneryd för att hämta C för att fortsätta städa eller köra till tippen, i morgon drar vi dit igen. Vi ska städa inte röja bara städa vilket ska bli väldigt skönt. Körde till vid nio idag och kom hem vid åtta eller nått.  Båda kickorna sover nu och jag ska oxå göra det snart för fy faan vad trött jag är.

Skulle vilja hinna med att hämta min kjol i Lessebo men jag vet inte när jag ska hinna, i morgon är det lördag och städdag och sen är det söndag och då ska vi göra det sista på gården om vi inte blir klara i morgon ja o lilla mamma, sen måste jag hem och fixa mitt hem. Vår nya säng har kommit som jag beställde från Furniturebox, en ljusgrå jättefin med tvättbart tyg (bild kommer)

Ska bara plocka i ordning lite och sen sova (kanske  maken ringer och vill bli hämtad)

Kram Lina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar