tisdag, juni 18, 2013

On Fire

I går kom arbetskamraterna och vännerna från jobbet hem till oss. De hade mat med sig från Hemms hos, tre olika pajer och sallad och bröd och det var såååå gott. Fina Fru M hade bakat en kaka som verkligen passade mig, den var lite syrlig och fräsch ❤ underbart att få träffa dem igen. De tycker nog att bi bor lååångt ut i ingenstans och ja det är mig så gör jag kommer ihåg första gånger jag åkte hit oxå och jag trodde aldrig att vi skulle komma fram.

När det hade åkt igår kväll då gick jag ut en liten runda i trädgården och det såg ut som om himlen brann.

 
 
Idag ska jag bara njuta över att inte behöva göra något alls. Jag ska ta fram poolen till Cornelia och jag ska hå bort till svärmor och kolla över blommorna och titta till hönsen, sen ska jag bara njuta och umgås med mina barn för det är längesen jag gjorde det.

Ha en fin dag

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar