onsdag, juni 05, 2013

När kroppen säger ifrån

Vet inte om det är så men vet inte heller att det kan vara något annat. Fick stiga ur sängen igår kväll och gå och kräka, gick o la mig och sov hela natten. Har inte mått dåligt eller känt mig konstig på dagen heller och inte ätit nått konstigt heller. Mår bra idag igen, men trött så trött i huvudet.
Nu är det inte jättemycket kvar att höra där ute men desto mer att höra hör hemma, har blivit lite eftersatt mitt hem men jag får ta tag i det när det ät klart på gården. Idag är det besiktning och sen ska jag till banken och sen hem. I morgon ska Cornelia till faster och kusinerna en stund på dagen och detta ser hon verkligen fram emot. Ska kanske skicka med badkläderna om poolen åker fram. Till helgen blir det röj igen på gården och nästa vecka blir det tippen och auktionskörning.

Nu lite tvättfix och promenad med hunden. 

Ha en bra dag

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar