onsdag, maj 14, 2014

Att ge det ett försök


Jag ger upp nu lite grann för tillfället.
Jag har haft en molande känsla i tummen nu i typ två veckor och nu har den spridit sig vidare ner i handleden, känner mig trött i handen och det är svårt att liksom koncentrera sig på nått annat.
Så idag på lunchen tog jag mod till mig och gick ner på apoteket och köpte mig ett handledsskydd.
 
 
 
 
vet inte om det hjälper med det kanske kan avlasta lite så handen får vila lite. Konstigt att det är vänsterhand för jag är ju högerhänt. Nåja, tur att det är svart för då blir det nästan lite osynligt eftersom jag mer än ofta, typ alltid har svarta kläder.
 
En liten skämsfaktor är det ju ändå, fråga mig inte varför men jag blir lite skämmig för detta, känns lite fånigt att gå omkring med det. Sen tänker jag "vad tycker alla andra" vilket jag borde ha kommit över vid 34 års ålder men det har jag inte, inte i detta fallet, vilket oxå är dumt ju, ingen behöver ju bry sig om att jag har ett svart handledskydd för att avlasta eller vila handen ju.
 
Nu åter till viktiga arbetsuppgifter.
 
Ha en toppen dag
 
Kram Lina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar