måndag, maj 05, 2014

Bloggerskan i egen hög person

Sådär såg jag ut innan jag sprang 4,8 km.


En stund senare såg jag ut såhär.



Svettig, rosig om kinderna och nöjd som tusan. Har inte sprungit så mycket i år än, men nu har mannen i mitt liv lovat att sparka ut mig i allafall två ggr i veckan.

I mitten på veckan ska jag springa mitt livs första lopp, en 5 kilometrar, nämligen vårruset. Mitt mål för 2014 var att springa väckelsångsloppet och nu kanske jag kan välja 8,9 km istället för motionsloppet på 5 km. Jag vi får se, jag har ju sommaren på mig att träna.

Tidigare ikväll var vår stora Sessa på sin första fotbollsträning/lek. Hon var skeptisk till det när vi presenterade det för henne men såhär efteråt så tyckte hon det var jätteskoj och hon var så tacksam över att hon fick så fina fotbollskläder när hon fyllde år. Fotbollsskorna får vänta lite tills vi vet om hon vill fortsätta.

Nu är det dags att sova för i morgon väntar en ny spännande dag.

Kram Luna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar