söndag, maj 11, 2014

Söndagsfunderingar

Jag går runt här idag med tvätten och funderar på om jag ska skriva ett "hejdå-mejl" till jobbet, om jag nu ska göra det vad faan ska jag skriva, det är ju skitsvårt. Känslan i kroppen just nu är att jag har fyra dagar kvar till semester, men jag ska inte ha nån semester, jag vet inte ens om jag får nån semester än, eller jodå nån vecka eller två ska jag nog be om.

Tillbaka till min fundering.
Hur börjar jag då? "Hej" eller "nu är det min tur" eller "tack och adjö" det sista blir det nog. Jaha och sen då?
"Jag vill tacka alla" eller det vill jag ju inte, jag vet ju inte ens vilka alla är. Nåja det löser ju sig. Behöver inte fundera på det nu egentligen, jag behöver fokusera på tvätthögen för den är för närvarande enorm, jag behöver oxå sätta lite extra fokus på alla barnkläder som i te används längre, vad höra med dem? Sälja, ja why not. Det är ju lite arbete med det, med fotografering och skriva text men det är ju smidigt att man kan fixa allt med mobilen.

Nu är första maskinen klar, dags för nr 2.

Kram Lina

3 kommentarer:

  1. Skriv mejlet lite snabbt på torsdag, läs igenom och tänk asch, det blir bra så och skicka :-) Det fungerar alltid, man ska inte tänka och analysera för mycket ;-)
    //Vanja

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående skrivare. Du kan! Spännande med nytt jobb!!/ Bie

    SvaraRadera