fredag, maj 09, 2014

Vardagslyxigt

 Vilken U N D E R B A R  fredags eftermiddag/ kväll jag haft. Efter jobbet tog jag bilen till världens bästa salong, nämligen Självfallet salong. Där väntade Mathilda på mig. Och oj oj oj så bra det blev.



Efter denna lilla behandling, som inte var helt smärtfri måste jag erkänna. När gelen ska härda så känns det som om det brinner lite grann i någon sekund eller två, kanske tre till och med, men som Mathilda sa "vill man vara fin, får man lida pin" och det gör jag mer än gärna när resultatet blir så här. 
Eller hur??

Sen drog jag vidare ner på stan för en mysig stund med fina vännner och kollegor. Jag tryckte ner en grillad levain med mozzarella och bbq-dip, satan i gatan vad god den var.



Efter detta blev det en S T O R latte och en chokladtryffel och tonvis att skratt och fniss. Man bara måste älska dessa dagar.

Nu ligger jag här i sängen och väntar på resultatet på vem som vunnit Let's Dance. Håller lite på Benjamin måste jag erkänna.

Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar