fredag, maj 30, 2014

Det var en gång...

...en kvinna/tjej/fru/mamma som skrev och skrev, men så plötsligt en dag så försvann bokstäverna, utan sina bokstäver kunde hon inte forma några ord och utan orden blev det ingen text...

Har verkligen inte haft några ord eller meningar att skriva. Det är mycket som händer runt omkring just nu, både bra och mindre bra och även sorgliga händelser.

Det som är bra är min fredag kväll som jag fick spendera med mina fina vänner, de finaste man kan tänka sig.

Mindre bra är att mina eksem är värre än någonsin. Blir så när det är mycket runt omkring.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I onsdags lyxade vi till kvällen med varsin pulled pork burgare, my my så god det var. Pulled Pork, rödlök, smarrig dressing, sallad och tomat.



Mina bästa i livet, det funaste man kan tänka sig. Mina/våra flickor. Här en eftermiddag i soffan med kuddar och täcke.

I morgon väntar rally med elbil och söndag blir det födelsedagskalas och den dagen är även första dagen på sommaren. 

Kram Lina
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar