fredag, maj 09, 2014

Att unna sig något

Det är precis det jag ska göra idag efter jobbet.
Banne mig - jag ska fixa mina naglar, det är verkligen vardagslyx för mig.
En liten förlängning och lite snyggt lack på det sen är jag superfin.
 
 
Såklart sker detta på Självfallet Salong och Mathilda som är nyutbildad.
 
Jag brukar inte unna mig något speciellet utan när jag har tänkt att jag ska göra det så kommer jag ändå hem med nått till barnen, deras lycka och gläde är ju lite som att unna mig något oxå såklart men ni förstår vad jag menar.
 
Nu hittade jag en tid som passade bra ocj då tog jag den.
Ska dit direkt efter jobbet och lyxa lite och sen ska jag ner på stan igen och träffa goa vänner och arbetskamrater.
 
Visar lite senare hur fin jag blev!
 
Kram Lina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar