söndag, augusti 23, 2009

Då är det dags..

oj oj oj vad 16 månader har gått fort. Imorgon börjar jag jobba 100% och det ska bli så spännande. Idag har vi hunnit med endel oxå. Måla, klippa gräs, tvätta dammsuga, laga mat och gå med hunden och sen har desutom mamma och Walle varit här och hämtat ett vildsvin och så har faster och kunsinerna varit här och hälsat på, det har varit mycket mycket trevligt. Nu hoppas hag att Hampe snart kommer hem så att jag kan gå in i duchen, nä Cornelia har inte somnat än och just nu verkar det som om hon inte tänker göra det heller. Hon ska till dagis i morgon tillsammans med sin pappa så i morgon på morgonen lär Grimm bli lite konfunderad över att det är jag som stiger upp och inte husse. Ja klockan ska väl ringa vid 0530 hade jag tänkt, nä frukost är jag inte mycket för när jag stiger upp så tidigt. Jaghar packat väskan åt Cornelia och gjort iordning hennes dagiskläder så nu är det bara jag kvar.
Jag lär väl vara dödens trött i morgon så det är inte säkert att jag skriver. Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar