tisdag, augusti 25, 2009

phuu..

helt slut i hela huvudet! Cornelia sover, Hampus är på jobbet, hunden har ätit och varit ute och jag har fått i mig en macka och snart är det dags för en dusch, Dagen har varit händelserik, började morgonen med att bussen buss nr 3 inte funkade som den skulle, men jag var på jobbet vid1 min i 8 phhuu...och sen var det dags för lite infomöte om nått jag aldrig har hört talas som men det var intressant och lärorikt ändå, sen har jag suttit brevid och medlyssnat idag och det är inte utan att man blir sugen på att börja svara lite grann, ja i morgon är det medlyssninge och sen på em är det utb i samtalsteknik och det är ju aldrig fel även om man redan har gått en eller fyra sånna kurser. Ursäkta om det är miljarders stavfel men jag orkar inte.... Till helgen är det full rulle och sen är man väl helt slut när söndagen kommer, Ja det är skönt att vara tillbaka i arbetslivet iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar