måndag, augusti 10, 2009

Nu är semestern över för 2009

eller ja för min del så har jag inte haft nån semester detta år, men till nästa år hoppas jag på en bra semester :) Snart börjar inskolningen för Cornelia först aveckan är min och andra veckan är Hampus...det kommer att gå så bra, ska bara ta och komma igång ordentligt med mitt körkort oxå det löser måååånga många många problem, så slipper jag har dåligt samvete och känna skuld för att jag aldrig kan köra. Man har ju 12 år upp på Hampus så ja jag tror jag ska bli nykterist ;) Hans fot har blivit bättre och det är ju skönt.
Det har ju ringt en person hit och ja varit lite otäck eller nja sådär typ busringt, jag har pratat med polisen iallafall så de har tagit emot en anmälan så får vi se vad som händer nu har han inte ringt på länge så det kanskelöser sig av sig självt, jg vet ju att vi inte är dem enda han har ringt till så förhoppningsvis så är det väl fler som har gjort som jag. Lagården blir så fin, det enda som är kvar nu är att fönsterna ska målas en gång till ocvh så ska dörrarna målas och dem ska vi måla med en svart falu rödfärg. Svärfar har gjort det och hans blev så fina. Ja idag släpper Me&I sin höstkollektion, jag har inte kikat på den än, men Camilla kommer iallafall hit på onsdag och jag hoppas att så många som möjligt kan och vill komma. Jag ska ta och kolla med Jenny Linda oxå. NÄhä dags att plocka lite inför lunch, vet inte vad jag ska hitta på förnått - korv och bröd kanske...
 
 
Hej hopp i blåbärsskogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar