tisdag, augusti 11, 2009

En skön promenad

Ja tisdag idag och idag har vi städat och plockat bland alla leksakerna. Så nu har vi bara de sakerna som är mest roliga nera nu och resten är på rummet. Annars har det iunte hänt så mycket. När Hampe kom hem så åt vi lite och sen cyklade jag till blåbärsskogen och plcokade lite blåbär och sen gick vi en 1-timmes runda med vovven sen hela familjen och då mötte vi grannarna från grannbyn och fick veta att vi är bjuda på lite kaffekalas på fredag. I morgon kommer Camilla från Me and I och på torsdag ska vi till Växjö och träffa Anna och Linda kanske och på fredag är det kaffe, Sen på lördag vet kag inte vad so m händer, säkert är det nått - Snart dags att börja jobba oxå. SVärmor är för gullig hon säger att det inte gör nått om vi åker från Linneryd för då kan vi lämna Busen istället för att Hampe gör det - ja hon är allt bra snäll, Vad gjorde jag utan henne.....och även faster Cissi - vet inte hur jag ska kunna atcka dem - eller jo det vet jag och jag håller på att ta mitt körkort...Nähä dags för lite TV kikade och sen är det sängen som gäller.
Gos natt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar