fredag, augusti 28, 2009

installation

Ja då var man installerad på jobbet - med dator, headset och telefon ocjh så klart mina urgulliga jobbarkompisar. Har varit och lunchat med C idag på nått som heter Markan här på I11 området - mycket gott jag åt paj med tacofyllning. Ikväll blir det lugnt, jag ska försöka hinna med bussen som går 1620 pch nu blev jag erbjuden skjuts till stan så det ska jag väl hinna med :) Annars är det bjudning till Virseryd i morgon och sen vet jag inte om vi ska till Bosjökloster eller om det bara blir mysdag med familjen vilket iof hade varit väldigt trevligt. Jag har ju inte träffat Cornelia mer än ett par timmar varje dag nu sen jag började jobba och så lite har det aldrig varit innan, men hon verkar inte må dåligt av det så jag kan nog vara lugn. Hmmm...känns som om jag jobbar på en byggarb.plats - de håller på att bygga ut här och det kommer att bli super fint!
Undra hur det har gått för Felix på dagis måste ringa och höra nån dag det är jättelängsen vi träffades nu och samma sak. Nu måste jag jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar