fredag, augusti 21, 2009

Första veckan avklarad

då var det fredag och Cornelia sover, Hampus kollar om vildsvinen har varit på plats och jag ja jag sitter här vid datorn. Mamma har åkt mot Nybro. Idag har vi lämnat henne ensam på dagis och det gick bra förutom att lilla Bus inte skulle äta någon frukt, men när barnen kom ut så blev hon glad igen, hon är en riktig liten ute tjej. Idag har hon varit med om en liten olycka även, Grimm drog omkull hnne så hon hamnad med huvudet och halsen i en trästol ute, men det gick ganska så bra, inget brutet iallafall, men ett och ett annat blåmärke blev det. Hoppas att det inte är nått allvarligt iallafall, hon har dansat och busat efteråt så jag tror inte att det är så farligt, emn det såg ganska otäckt ut! ästa vecka är det pappas tur att vara med Cornelia för jag ska börja jobba - ska bli så spännande hoppas att det kommer att gå bra och att jag kommer att klara av det. Man är ju lite nervös eller spänd eftersom det är ett helt nytt jobb, men jag tror att det kommer att gå bra, många säger ju att det är ett kalasbra företag! Imorgon hoppas jag på lite sovmorgon, även om jag inte har behövt nån väckarklocka denna vecka så är jag ändå trött och det är väl inte så konstigt att man är det. Kanske att Hampus har fixat en barnstol till, det vore ju kanonbar isåfall, men vi får se - Pappa, du kan fortfarande hålla ögonen öppna!!!!!
Längesen vi var i Stenslanda nu. måste ta tag i det och åka dit snart.
Nä hä friidrott på TV - svårt att inte titta på det.
Ha en underbar helg alla!
Kram från oss

1 kommentar:

  1. Vaf skönt att det går så bra med Cornelia, Lycka till med jobbet på Måndag! Kram Anna

    SvaraRadera