onsdag, augusti 19, 2009

Oj vad vi har hunnit med mycket.

Ja i måndags kom mamma, Stina, Wille och Bubbis hit. Vi åt älgstek och hade det mysigt - Stina och Wille skulle hämta lite kräftor som de köpt av en fd jobbarkompis till Hampus. Och så i tisdags var det ju dags för inskolningen!!!!! Dagen D liksom....vi jorde oss i ordning här på morgonen och så bar det av till Linneryd och Tallbacken - Det funkade bra direkt, hennes fröken är sååå gullig, ja personalen är mycket bra där måste jag säga. Sen åkte vi till Växjö och var där en stund på stan och sen hälsade vi på hos Ina och sen hem till Kuppersberga igen....Dagis igen idag och sen efter att vi vart där så for vi till Tingsryd och gick på Börjes och sen drog vi vidare en runda till Lessebo och nu ikväll så är Hampe iväg och jagafr och Lilla Bus sover mamma pratar i tfn och ja jag sitter här...Är helt slut i huvudet!!!! De ringde från jobbet även idag och sa att jag inte skulle boka in några lunchplaner på måndag för företaget bjuder på lunch - tack för det - Ja och i morgon är det dags igen för dagis och samma på fredag och sen börjar jag jobba på måndag - spännande - Nu är det dags för lite friidrott! Förresten så har jag hittat en kalaspresent till farmor (fast hon fyller inte förrens i okt) Men oj så bra den är.

Ha en skööön kväll alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar