tisdag, juni 01, 2010

Bröllop pingstafton


Åhh det var den varmaste och underbaraste dagen i år. Sofia var så underbart ljuvligt vacker och Markus så stilig. Sofia hade en enkelt axelbandslös klänning i vitt eller jag lite benvit ungefär samma färg som jag hade på min. Sen hade hon löshår och en ljuvlig uppsättning så jag hoppas att hon spar nu så hon får långt hår - för det passade hon verkligen i och ja vad ska jag säga hon var verkligen sååå vacker. Ina och Johan var här och hade hand om trollet och det verkde som om det hade gått bra. Idag och igår vabbar jag, hon har haft feber men idag har det varit lugnt hoppas bara att det håller i sig. Dags för tårtan! Ja Hampus skulle ha lite besök ikväll och jag lovade att bjuda på nått gott så jag ska göra mammas marängtårta.


Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar