onsdag, juni 23, 2010

Snart Midsommar



Åhh det är så härligt idag när solen skiner och himlen är blå eller ja nästa det är lite vita tussan men det är varmt och skönt ute. Tänk om det blir så här fint nu resten av sommaren vad glad jag skulel bli då. Hoppas att C kan ha sin nya fina gula klänning som hon fick i april, den är inte använd än. Men på fredag kanske :)

Annars händer det inte så mycket i vårt liv just nu. Vovven han trivs bäst ute för det blir gigantiskt varmt inne när solen ligger på om dagarna så idag var H upp vid 03,45 och släppte ut honom i trädgården och han har inte sagt ett ljud. C hon växer kanske inte så mycket men hon pratar desto mer den lilla hönan, i söndag var jag och hämtade henne när hon hade sovit klart och då säger hon i trappen på väg ner.
-Lina, vet du sak? Kanske trollen? och pekar på sina tänder.
Hon kallar mig för Lina ibland och jag vet inte om hon hade ont i tänderna eller bara ville påvisa att hon faktiskt har förstått att om man inte borstar sina tänder så kommer tandtrollen.

I morgon slutar vi lite tidigare och då blir nog lite afterwork om alla inte blir sjuka för det är många som har ont i halsen nu tycker jag. Synd aja, bara jag slipper det så. Annars blir det en liten sväng på stan och kanske jag kan hitta sånna skor som jag vill ha, eller så använder jag dem jag har och spar de pengarna, nä jag har inte bestämt mig än.

Önskar en trevlig midsommar till er alla.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar