lördag, juni 26, 2010

Tyskland och en enormt trött liten tjej

Tack snälla för idag. Tänk vad det händer mycket på ett år förra året var det bara Cornelia och Thea och år var det många fler, Juni, Albin, Holly och Theo. Tack snälla M och S för god mat och alltid lika trevligt att träffas ' fattar inte varför vi inte gör det oftare* Nåja nästa gång är det min tur :)
Vi var hemma vid 23,50 igår alldeles lagom när han hållt igång en hel dag. Idag är min älskling i Tyskland men han kommer hem ikväll hoppas jag, pigg och glad för i morgon bär det av på äventyr. Vi ska på en liten utflykt med grannarna ovanför. Hampus och Cornelia ska ta hhäst och vagn och jag ska sätta mig på en hästrygg det my god vad det är längesen, men det går säkert bra, jag ska nog ha en av fjordingarna - mycket trevliga hästar är det så jag är inte orolig.
 
Dags att ta hand om lilla C som precis vaknat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar