måndag, juni 14, 2010

Möhippa och en stukad fot

Åhhh så dumt, jag trycker alltid på enter och då publiceras ju mitt inlägg och jag får varje gång gå in och redigera *att jag aldrig lär mig* Nåja, tillbaka till min titel på detta inlägg. I helgen var det möhippa för min kära svägerska. 8,15 kidnappade vi henne så där lagom road var hon då *fniss* Vidare mot Växjö och frukost med champagne och jordgubbar, nä inte ens nu mjuknade hon till, lite spänd inför vad som väntade henne, ja med all rätt så klart. Efter frukost blev det en makeup på The Body Shop, i 80 talets färger sen vidare mot Linnéparken och det härligt underbara ösregn som kom, just när vi skulle ta bilderna utomhus. Ja dte blev väl inte riktigt som jag tänka mig med bilderna ändå för hon var redan stylad i håret och inte som jag ville men man kan inte alltid få som man vill. Fin var hon iallafall och makeupen var verkligen välgjord. Bilderna blev tagna av en mkt duktig fotograf, tack fröken E för tipset:)Sen for vi mot Tingsryd och där väntade Ulrica och en tjej/dam till och här lunchade vi mackor/trekanter från Börjes *rekomenderas varmt* och sedan fick vi testa att göra smycken i glas. Men efter detta tog möhippan en annan väg för helt plötsligt hade vi en blivande brud som vägrade (?) jaja ett gympapass på torget kanske inte är vad man önskar en lördag bland folk man inte känner och känner, nåja, bruden fick några 20 lappar och fick gå in i butiken och handla något fint till bröllopsnatten, *Ja du Marcus blir du inte glad att se henne nu så.....* En jättefin liten svart sak i satin. Efter detta kunde hon inte riktigt slappna av men när vi tillslut nådde slutstationen blev allt bra. Badhuset i Linneryd.....Tack alla för en perfekt dag och tack för hjälpen!!

Dagen efter blev jag omkull kastad av min älskade hund och har nu en stukad fot..

The End

2 kommentarer:

  1. *Gapskratt* Det låter som en lyckad dag det där!

    Visst har du gjort en layout på bloggen....? Den är jättefin!

    Förstår att du blev "förhörd" av mamma häromdagen. *skratt* Jag kan riktigt höra hur det lät, och du din stackare som inte har en aning om vem jag är! Så det kan bli!
    Och bilderna från bassängen, visst ser det jättemysigt ut!
    Kram!

    SvaraRadera