fredag, juni 18, 2010

Fredag - Fredag - Fredag

my god vad jag gillar fredagar, det enda som är synd är att det är lite mindre att göra på jobbet eller nä förlåt felformulering vi har alltid att göra men det är svårare att få tag på företagare på fredagar och då känns det som om man har mindre att göra. Foten gör ont fortfanade, inte att det värker i den hela tiden men jag kan inte gå mycket och fort tyvärr, jag märkte detta igår när jag "sprang" på stan skulle handla lite tröjor till H och hon i kassan tog god tid på sig så jag höll på att missa bussen hem *suck* och då fick jag gå väldigt fort och det kändes i foten eller vristen ska jag säga, på utsidan baksidan och framsidan gör det ont. Det går över försöker jag intala m ig, ja jag kan ju röra på tårna och gå på foten så. Läste Fröken Es blogg innan och kunde inte låta bli att skratta lite *fniss* det är ju en felskrivning men det låter skoj när hon skriver att hon har pratat med sin frisyr om spraytaning, ja jag förstår ju verkligen att det är hennes frisör hon menar men ändå.. Tack E!!!!
Idag slutar jag 13,30 ska bara ta en snabb lunch och springa ner och köpa blöjor och en yoggi på Cgs och sen ska jag hämta Cornelia på dagis, hon kommer att bli så överraskad, jag hämtar nämligen aldrig på dagis, sen ska vi göra ett studiebesök på hennes pappas jobb, jag har aldrig varit där och jag tycker att det kan vara viktigt att veta hur det är där man jobbar och lite hur det ser ut och människorna som är där, så det ska vi göra idag.
Annars i helgen blir det lugnt och stilla, vi ska till VÖ i morgonn o träffa Ina och Johan, grilla lite och sen ska jag nog titta lite på BRÖLLOPET om det inte är jättefint väder för då ska jag vara ute, kanske att vi hinner med en runda på stan oxå, jag skulle behöva handla lite blommor till lådorna och krukorna hemma, det ser såååå tomt ut, men det ska nog hinnas med det oxå. Tror att H ska hämta lite virke till Cornelias sandlåda oxå.

Ha en underbar helg och skönt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar