onsdag, juni 09, 2010

lill-lördag

...vad ska man fira det med??? Jo jag ska ner på SYSTEMET :) hihihi usch, det är Höst i Växjö idag och det är ruskigt otrevligt här. Dessutom har jag ingen regnjacka, så typiskt. Nu är det en bärbar dator som står på önskellistan en EGEN bärbar dator, Där jag kan ha mina saker och ja min dator....Är trött på den gamla burken som står på kontoret, nu är det inget fel på den stationära datorn men det är så tråkigt att sitta där inne om resten av familjen är i TV rummet eller i någon annan del av huset. Så en bra brillig bärbardator står överst på min önskelista.
Idag har jag sagt upp mitt ab på telenor, är trött på att det inte funkar, tycker att det borde funka hemma i skogen men det är bara telia som göra det så jag ska ta och knalla ner i butiken och höra vad jag behöver för ab, kanske en ny telefon oxå och denn agång ska det bli en man kan blogga från....
Nu är det dags att sluta för dagen, det har varit en bra dag idag.

Ha en fortsatt bra dag eller kväll....
Puss och Kram från C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar