tisdag, juni 29, 2010

Jag har nedräkning...

12 dagar kvar....sen är det S E M E S T E R! ! ! !, inte för att jag tycker att det är tråkigt att jobba utanför att det ska bli skönt att sola och bada när man vill och bara umgås med sin härligt underbara familj!
och vet du...i morgon ska jag träffa en kollega för att jag har sökt en ny tjänst på mitt jobb, en tillsvidare anställning, och ida när jag kom till jobbet så hade hon skickat ett mejl till mig och vill träffa mig igen, jag var på intervju där i förra veckan och nu ska jag alltså träffa henne i morgon 13,30, jag är lite nervös faktiskt. Jag blir inte ledsen om jag inte får tjänsten för jag trivs så himla bra där jag är men jag vill ju så gärna vara kvar på mitt jobb och nu har jag bara en visstid året ut. Vad som helst kan hända !!
Jag ska ta och plocka i ordning lite nu och sen är det snart säng dax men först duschen och kallt vatten.
Trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar