söndag, februari 19, 2012

Florence + The Machine

Japp sitter vid datorn och lyssnar på Florence and the machine, alltså inte i min stil egentligen men jag har hittat nått i detta som jag verkligen gillar fråga mig inte vad bara, för hennes musik är ganska flummig.

Igår var vi hemma hos pappa och Q och tittade på Melodifestivalen och nä jag tänker inte kommenterna Melodifestivalens tredje deltävling för den var inte bra. Den bästa låten stod "Love Generation" för och de gick inte ens vidare så vi släpper det och väntar på nästa veckas deltävling.

Tisdag ska vi hämta nya bilen, en XC70 D5 Automat men allt lull lull du kan tänka dig, H är nöjd iallafall och et är ju huvudsaken, ja ja den är Mistral Grön, säger inte mig så mycket men jag vet att det ser mer grå än grön ut. Men vad kan jag säga om det som har defekt färgseende.

Japp det sa hon idag Skrålla att hon önskar sig, Hon fick två st i julklapp med en luftballong och nu vill hon ha fler så hon kan leka med dem ska hon idag när vi plockade ihop grejjerna på rummet. Ett tips till er om undrar vad hon önskar sig. Klicka bara på länken så kommer ni dit.

ha nu en fin söndag, vi får fin besök av S & P och T idag :)

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar