tisdag, februari 14, 2012

Våren dröjer nog

ett tag till tror jag för idag har det snöat och det skulle nog komma in ännu mer snö.
Nädå jag är inte bitter jag bara längtar efter att slippa ta på mig stora tjocka varma kläder och lager på lager. Jag skulle vilja köra ner mina fötter i ett par tunna skor och kunna gå ute utan jacka. Åhh den dage varje år när man för första gången ser snödropparna, det här helt underbart och när det blrjar drippa och droppa från taken det är helt underbart.


Hittade denna bilder här på bloggen, Härligt va när det börjar bli varmt och skönt och snön smälter bort och att man snart kan gå barfota och sen är det midsommar och då behöver man absolut inte bekymra sig för lager på lager och mössa och vantar om det inte blir en snöstorm vill säga och -20 grader, men varför skulle det blir så?

Vår SÖTA SÖTA hund Grimm en midsommar för två år sedan.

Nähä nu är det bara 10 min kvar till man får stämpla ut.

Hoppas i har haft en fin alla Hjärtans dag.

Kram Lina

Bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar