onsdag, februari 01, 2012

1 års jubileum, Jordglob och Lilla Villa Vita

Åhhhh vilken butik jag har hittat, jag är kär igen.

Mitt nästa projekt är en kryddhylla. Min söta pappa har en som står i uthuset som jag ska hämta och måla om tänkte jag, hoppas att de flesta glaslådorna är hela, annars kan man nog hitta på Tradera

Idag har min söta syster 1 års jubileum. Det är ett års sedan hon tog över salongen. Herre gid vilket jobb hon gör varje dag är så solt över henne. Självklart är jag solt över min andra syster oxå som verkligen går sin väg och det hon gör blir alltid 100% och lite till. Tänk vilka fina systrar man har.

Kanske man skulle ta o införskaffa sig en jordglob, hittade en på Lilla Villa Vita, en sån skulle jag verkligen kunna tänka mig och den skulle passa så bra på min buffé.
Hmm nu är det jag som ska köpa vit färg, här ska målas, herregud varför sitta i soffan och dega med kaffe när det finns så mycket att måla.Ta dig i kragen nu C, gör nått åt det som du tycker är tråkigt - MÅLA MÅLA MÅLA

Dags att snyta näsan, idag är är Rudolf.

Ha en fin kväll

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar