fredag, februari 24, 2012

Nu är det snart äntligan dags att bli av med håret, japp idag är dagen då jag får sätta ner lilla ändalykten i frisörstolen och bara njuta. Jag har inte varit där sedan den 2 december.  
2 december det är ju hur längesen som helst. Men idag äntligen är det min tur.

Ikväll blir det nog lite pizza och en öl eller kanske vin, vi får se och imorgon kommer söta syster Ina och Johan, J ska byta golv i husvagnen och jag och syrran ska börja sy lite nya överdrag till kuddarna i husvagnen, hoppas på lite finare väder också, kanske kan bli en liten grillning i morgon.

Såg att det är auktion i Hovet  i morgon och att där finns 3 st djävulsglas, de komemr väl att gå för massor med pengar och det har inte jag, men jag skulle vilja komplettera min samling, eller ja samling och samling jag har ETT..

Hittade denna söta lilla plåtburk/kakburk på nätet och blev kär, på Västerviks Auktionsbyrå.
Bild

Skulle absolut kunna tänka mig att ha ett par tre fyra styckna sådana hemma i mitt kök.
Fast en tallrikshylla skulle jag kunna tänka mig oxå.

Ha en fin fredagskväll nu

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar