tisdag, februari 07, 2012

Surdeg

Gissa vad jag ska ge mig på när jag kommer hem, Japp jag ska sätta en surdeg (säger man så, sätta en surdeg?) Nåja...skiiit samma, jag ska bara surdegsfrallor till lördag och en surdeg tar lite tid på sig innan den blir sur så jag måste göra den i god tid. Hann inte igår för jag blev sugen på potatisgratäng och biffar så det gjorde jag typ hela kvällen, skalade potatis och stekte biffar. Jag och Grimm (hunden) vi gottade oss med varsin biff när de var klara.

Denna veckan jobbar jag länge på fredag så i morgon slutar jag lite tidigare eller ja 15,00 slutar jag. I morgon ska Sessan på gympa och jag ska förbereda lite inför födelsedagen på torsdag, nä inte min utan min älskade mans. Hans paket måste jag hämta i morgon oxå.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar