måndag, februari 06, 2012

Utlottning hos Fröken Vit

Klicka mig in på Fröken Vits blogg nu och hittade en rolig tävling/utlottning
Du hittar den HÄR 

Sitter nu här igen på jobbet och idag undrar jag vart min energi tog vägen, den är helt borta. Saknar min Sessa så oerhört mycket idag och vill bara hem och kramas med henne. Jag har sovit dåligt i natt dels för att C har väckt mig 3 ggr och dels för att det har varit typ 22 grader varmt i vårt sovrum.
När jag kommer hem idag ska jag sätta en surdeg, tänkte jag skulle baka lite surdegsbröd till på lördag när vi ska ha gäster. Köttfärspaj, sallad och hembakat bröd. Det är Älsklingens eget val och så semlor istället för tårta, så idag beställde jag skridskor till C så jag hoppas att hon och H kanske kan åka lite skridskor på lördag när jag förbereder inför kalaset. Eller så följer jag oxå med, vi får se, hoppas att de hinner komma innan helgen.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar