torsdag, februari 09, 2012

Idag är det ingen vanligt dag...

....för idag är det min älskade mans födelsedag,
Hurra Hurra Hurra

Det blev skönsång från dottern idag men paket och "tårta" blir det ikväll. Jag ska fixa och dona lite på lunchen tänkte jag. Jag passar nog på att handla endel till lördag redan ikväll när jag ändå är i butiken.
Det blir ju paj så det är ju inte så  mycket som behövs men lite sallad och dylikt.

Åhh vad jag önskar att jag får vinna i den utlottningen jag är med i, det skulle vara så kul. Första pris är en jättefin stickad klänning och andra pris är ett kuddfodral som är så fantastiskt fint. Tredje och fjärde pris är produkter från Lancôm (eller hur det stavas) Jag skulle bli glad för vilket av dessa prisen som helst, bara för att jag älskar såna där lyxiga saker som att vinna :)

Näsan är übertäppt fortfarande, jag försöker låta bli nässpray, men vi får se hur länge det går.
Fick väl ta o traska från stationen till jobb idag oxå, fattar inte varför den är sååå sablars sen bussen in nu på morgonen?

Ja nu när vi ändå pratar födelsedagar så är det ju bara tre veckor kvar till min födelsedag och högt högt högt på önskelistan står ett par röda höga gummistövlar. Kanske inte just dessa för de är rätt så dyra med ett par röd vill jag ha.

HÄR hittar du denna underbara stövel


Nä annars så händer det inte så mycket. Ska ta mig ner till T-ryd nån helg oxå och köpa en stol. Min systerdotter fyller snart 1 år och då ska jag måla en liten stol till henne tänkte jag. Vit får den bli så den passar in i deras hem, kanske med nån liten prinsessa på eller så i rosa (hahaha) och så hennes fina fina namn.

Nu dags att jobba lite innan lunch

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar