tisdag, januari 31, 2012

Influensa

Min stackars man har varit dålig hela helgen och även får sjukskriva sog från jobbet, han har haft ont i hela kroppen. Han har nog inte varit hemma sjuk på....*tänker*....... så länge vi har bott ihop.
Iallafall så har han nu "lånat" ut detta till mig, täppt i näsan och ont i halsen och frusen. Nä jag är på jobbet faktiskt men det är inte roligt för hjärnan hänger ju inte med. Hoppas att Sessan slipper detta iallafall för hon har varit sjuk så det räcker tycker jag. Nu vill vi vara frisk och kunna vara ute och åka snow racer och stjärtlapp. Om det är fint väder så kanske vi tar en sväng till Rävemåla :) Söta fröken Ida hade varit där med sin lilla T och det var visst jättebra. Nåja vi får se.

Snart dags att börja planera för makens födelsedag, han fyller 33 nästa torsdag och det måste vi ju fira på nått vis, Sessan har köpt paket till honom och nu återstår ju bara att frugan ska fixa nått oxå :) Det är ju inte så att han kommer med några förslag så man får ju gissa på vad han vill ha.
Tips kan vara:
Presentkort på Jula

Nu ska jag se om jag kan hitta någar fina skor till Cornelia, ja det gäller ju att vara ute i god tid om man ska ha några gympaskor som är bra.

Gympadojjer och Gummistövlar står på listan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar