onsdag, januari 25, 2012

Inte takdropp utan näsdropp

vad är detta? Min näsa rinner....så kan vi inte ha det, den är precis iiiiiiskall. Måste komma ihåg att packa ner mössan till fredag när vi ska bad badtunna, mössa och kräm för eksemen, smörja smörja smörja när vi har varit i vattnet, bara de inte blir värre, men det tror jag inte. Kliar överralt just nu och det är hemskt, skulle kunna bada i olja om jag hade ett badkar och det har jag snaaaaart hoppas jag.
När veden är huggd och hemkörd och när jakten är avklarad så hoppas jag att min kärlek har lust och ork att ta ta i vårt ena badrum, jag har ju de redan klart i mitt huvud men riktigt så blir det inte men jag jobbar hård med att få det som jag vill så jag får väl ut o surfa lite på golv och badkar.


Ikväll ska Sessan börja på gympa, farmor har lovat att köra  henne, vet inte om hennes pappa ska följa med oxå, vi får se vad de bestämmer. Hon tycker att det är så kul med gymnastik och jag hoppas att hon vill fortsätta med detta även när hon blir lite äldre. Inte för att hon behöver röra på sig för hon är smal som en speta men det det är ju roligt att ha en idrott, Jag har ju dansat sen jag var 7 år och innan dess gick jag på gymnastik. Nu gör jag ingeting, men ska börja med zumba på söndag.
*hoppas att knät håller*
Jag packade hennes lilla ryggsäck igår när hon somnat och ikväll hinner jag ju inte hem innan hon åker så jag får höra med henne när hon kommer hem hur det var. Hade så gärna velat vara med och tittat på henne men det går ju inte för jag jobbar ju till 17,00 och hinner ju knappt lämna jobbet innan hon både har börjat och slutat. Tack snälla farmor åter igen.

Ska ägna en liten liten stund åt badrum nu

Ha en fin eftermiddag Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar