måndag, januari 16, 2012

Aj aj aj...

...aj aj aj
Det hände något konstigt med mitt knä i söndags och nu känns det som om det trillar ner ett hack när jag går, en liten blödning inne i knät är det säkert som kommer att gå om, hoppas det gör det fort för på söndag ska vi dansa/träna zumba
 (äntligen en roligt träningsform i närheten av därjag bor)
och på lördag ska vi på Revy i Hovet. Ringde till VC i Lessebo innan och hon sa att jags ulle lida om knät och inte böja på det så mycket och sedan försöka ha det högt, Går det inte om så skulle jag återkomma till dem. Hoppas att det hjälper nu och att det har gått över om 3-4 dagar.

Idag blir det inget avacerat, Min första vecka på 90% är det nu och jag är hemma runt 18,30 må, ti och on. Ska bara handla lite idag och sen hem och lägga Sessan och sedan laga lite mat.

Ha en skön kväll

Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar